sexta-feira, 18 de abril de 2008

Las questuras

Pra que las pieles toquen, tenen que ser sticadas suobre un aro para que la parte que queda suolta se abane i faga sonido.
Miu abó de las calças pregaba las pieles al aro. L que you fago ye cose-las ua a la outra pur riba de l aro. Pareçe-me a mi que queda mui bien. Se miu abo me les bissa a fazé-los cun certeza le agradaríe la eideia.
Desta beç quiero-bos amostrar trés maneiras de coser las pieles que you uso. Uas mais fácils que outras. La que mais uso ie la purmeira.

1
Este ie l puonto que uso quaije siempre. Ie mui seguro i queda galano.
Quando andaba a pensar an fazer ls pandeiros, iba eimaginando la mlhor maneira de ls coser (achei que pregar lapiel solo cun brochas nun chegaba i que se rumperiun cun algua façelidade).
Lhembrei-me de pandeiros que ya habie bido i de las questuras que teníen, mas nun acababan de me agradar. Anton eidializei esta que ya debe haber sido ousada por alguien nalgun outro sítio (i cun la buossa ajuda podemos ancuontrar).



2
Outro puonto que uso, ye este que me fui-me ansinado por Joan de Coura, Buternário i quando abren ua baca pa la ber pur drento, no fin tenen que la cerrar i deixa-la cumo staba. L punto que eilhes usan nas ouperaçonesals animals ie este que tamien queda bien nels pandeiros... si?
La interdisciplinaridade stá an todo, ehehehehehe.


3
L punto este que bos amostro eiqui, fiz-lo nun pandeiro cu la piel mui mui gorda, achei que le habíe de reforçar. Dei-le l punto normal que fago siempre i no fin birei atrás i dei ls puntos outra beç, no que del robés.


Todos estes retratos son feitos por Paulo Meirinhos



Sem comentários: